اس ام اس هاس گلچین
نوشته شده توسط : وحید

به نام خدايي كه هستي را با مرگ ،دوستي رابي رنگ ، زندگي را با رنگ ، عشق را رنگارنگ ،رنگين كمان را هفت رنگ ، شاپرك را صد رنگ … و من را دلتنگ تو آفريد …

 


با وفا باشي، جفايت مي كنند. بي وفايي كن، وفايت مي كنند. مهرباني گر چه آييني خوش است، مهربان باشي، رهايت مي كنند…

 

به بزرگترين عشق در کوتاه ترين جمله ي ممکن به روي لطيف ترين گل سرخ يراي تو بهترين کس دنيام مي نويسم دوستت دارم

 

نگو هرگز خداحافظ كه از تنهايي بيزارم/ زپيش من نرو هرگز كه من تنها تورا دارم

 


ميگن به ياد يكي بخوابي خوابشو ميبيني! مي ميرم برات تا هميشه ببينمت!

 

گل را يک روز ، تو را هر روز ، گل را تا وقت پژمردن ، تو را تا وقت مردن ، دوستت دارم.

 

باغبان درب را نبند من فرد گلچين نيستم ، من اسير يک گلم دنبال هر گل نيستم.

 

دلم احساس غم دارد/ در اين انبوه ويراني/كمي تا قسمتي ابري/ و شايد باز باراني

 

با اينکه مي دانم دوست داشتن گناه است دوستت دارم با اينکه مي دانم پرستش کار کافر است مي پرستمت با اينکه مي دانم آخر عشق رسوايي است عاشقت مي شوم پس گناهکارم ، کافرم ، رسوايم ولي همچنان دوستت دارم

 

اون منم که عاشقونه شعر چشماتو مي گفتم….هنوز هم خيس مي شه چشمام وقتي ياد تو مي افتم…

 

مهم نبوده سوختنم، دور از تو پرپر زدنم، مهم تو بودي عشق من، نه قصه شكستنم، به افتخار عشق تو ميگم كه بازنده منم




:: موضوعات مرتبط: اس ام اس , ,
:: بازدید از این مطلب : 828
|
امتیاز مطلب : 84
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
تاریخ انتشار : 13 اسفند 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: